12 Ocak 2016 Salı

Kelebeğin ömrü kısa olur

13 yaşımda doğdum
Bir yusufçuk kanadında
İpekten koza içinde
Öylesine sıcak ki,
Doğmuşum ama doğmak istemiyorum
Sanki içeride dursam daha uzun yaşayacağım
Acıyı tatmayacak,
Şeytanla tanışmayacaktım
....
Bugün kanatlarım çıkmaya başladı.
Şimdilik bir tane tüyüm var.
Tüm gün dokunmadan edemedim.
....
Bir çığlık duydum.
Ne çok uzun nede çok kısa
Sanki sevişme çığlığı gibi
....
Kanatlarım git gide çoğalmaya başladı.
Sanırım artık dışarı çıkmak istiyorum
....
Kozam yırtıldı.
....
Bir ışıkla uyandım,
Sarı, parlak bir ışık,
Sanırım artık dışarı çıkacağım.
....
Dışarıdayım.
Yeşil bir orman
Mavi ve hamile yusufçuk üzerinde atlamaya cesaret arıyorum.
....
Bir çiçeğe konuyoruz,
Yusufçuk yumurtlamaya başlıyor,
Şeffaf ambalaj içinde hediyeler gibi tek tek dökülüyorlar.
Her doğum başka bir ölümü getirir diyor ve atlıyorum.
....
Gökyüzü tutuyor beni,
Tüm gün.
....
Gün bitiyor,
Yoruluyorum,
Sanırım artık ölüyorum,
Eee nede olsa,
Kelebeğin ömrü kısa olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder